tirsdag 19. august 2008

Dagen før Dagen

Jeg skal flytte til Budapest i morgen, noe de fleste kanskje har fått med seg, og i den anledning, muligens av latskap (: blir denne bloggen den letteste og beste mulighet for å oppdatere folket i gamle-landet om hvordan livet utarter seg i den store verden:P Ikke det at Ungarn er så lang vekk man kan komme, men....

Nå er en koffert pakket og klar, jeg er en superpakker, (jadda, selv om jeg HATER å pakke) og det hellige tallet ble 21kg. Perfekt;) Og i den var til og med hengekøyen(: Koffert nr 2 inneholder litt mer bøker og litt norsk mat, så denne vekten blir spennende....feel free to guess;)

Her er et par bilder av mitt snart nye hjem:


Jeg har egen stue, med galleri med soverom, og eget toalett, men deler bad og kjøkken. Hun jeg skal bo med heter Gro, og begynner nå på 3.året på veterinær. Hun er fra Bergen, så vi har allerede truffet hverandre, og hun virker som en super jente(:


I morgen er den store dagen. Jeg flyr via Oslo, hvor jeg møter Maiken og Kine som også skal begynne på veterinærmedisin. Maiken skal bo like ved meg, mens Kine skal bo hos meg noen dager til hun finner leilighet. Koselig å ha noen å reise sammen med.

I kveld tar jeg det rolig, blir middag med mamsn og papsn og en rolig sløvekveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar