torsdag 21. august 2008

Dag 2 in B-town

Her er utsikten fra stuen min. Er inn i en bakgård, men er veldig lyst å fint på rommet likevell:)

Rett ut av vinduet mitt ser jeg dette:
Står jeg ved vinduet og ser innover, ser jeg en åpen koffert, og en lukket koffert. Hvorfor? Fordi jeg ikke vet koden til lukket koffert...Grr... har gått gjennom 1000 tall, og har vondt i tommlene. I dag begynte jeg på nytt igjen, er kommet til 321...jippi...
Og her er en fornøyd Kine som på første forsøk fant en kjempefin leilighet, rett i nabolaget her, med verdens største garderobeskap, dobbeltseng, stor stue, og heeelt nyoppusset bad! Nå er alle fornøyde leitakere!


Veldig koselig med kommentarer! (:

2 kommentarer:

  1. Haha, det måtte bare være NOE! Håper du ikke har noe ekstremt viktig oppi den kofferten da.

    Koselige bilder fra nabolaget og leilighet. Gleder meg til å stikke nedover :)

    SvarSlett
  2. Yeah, gleder meg jeg også! Og lover å spante en øl på deg som premie for første kommentar på bloggen!:)

    :*

    SvarSlett