mandag 29. september 2008

Frøken Flink!

Nei, jeg er egentlig ikke flink... MEN, jeg gjorde det mye bedre enn forventet på min første anatomi midterm!:D Og derfor er jeg litt flink! I akkurat det jeg fikk.... Må virkelig lære meg tibia da, men ellers tror jeg alt er rett;)

Men nå er det tid for å føle seg crappy igjen, for nå er det neurocranium...au... supercomplicated... I dag kunne vært verdens hardeste skoledag, midterm begynner nemlig 7... 07.00...umenneskelig tidlig. Og siste forelesning er ferdig 19.00.... men tror de fleste kapitulerte i løpet av dagen, og gikk hjem og sov innimellom hjernegrillingsøktene. Deriblandt meg... Etter 3 veldig harde timer kjemilab var det deilig med hele TO timer på øyet... Og så tilbake, nesten opplagt til to maratontimer med anatomi...

Ellers er alt fremdeles bra. Travelt og slitsomt, men trives veldig så overlever...=)

Jeg venter fremdeles på bilder fra den siste tiden, ettersom jeg ikke har cam selv, må jeg få fra litt rundt om kring...=)

Listen min blir nok heller aldri ferdig, for nå er det heelt andre ting som gjelder...Og vi har ihvertfall ikke høstferie...så jadda, koselig å høre om mamma og pappa som er på hytten og koser seg, men skulle veldig gjerne vært der selv også!

Noen som lurer på noe? Da må dere skrive i kommentaaaar!:)

2 kommentarer:

  1. djises,7-7 hadde ikje passet inn i min livsstil:O og all ære og respekt for deg som studerer og har prøver i
    ting som eg ikje klarer å uttale engang:P Må si den listen i forrige innlegg skremte livskiten av meg.
    Syns du ska hive deg på efit foresten,så får eg innblikk i din hverdag og:P Ikje for å pusje på,for all del,men her e lenken te siden;)http://ettfotoitimmen.se/

    SvarSlett
  2. Ja jammen meg er du flink! Stå på ;)

    SvarSlett