tirsdag 28. oktober 2008

Besøk og bursdagsfeiring!

I helgen hadde jeg besøk av mamma og pappa, noe som bare var det mest koselige i verden! De kom Onsdag ettermiddag, og jeg overrasket dem på flyplassen. Kunne jo ikke vente med å treffe dem når de først var her! Så dro vi inn til leiligheten og satt fra oss bagasje, som i vekt nesten slo bagasjen jeg hadde med meg da jeg kom ned hit, (inneholdt enorme mengder norsk mat, sko + dynen min!!:D) før vi gikk ut en liten tur med Tipsy. Vi så oss litt rundt i området rundt her hvor jeg bor, og så spiste vi en nydelig middag på Liszt. Vi hadde en rolig kveld hjemme etterpå.

Så var Dagen, 21 år!:D Våknet til kake (bakt i NORGE) og flagg på sengen, og mange fine gaver. Så utrolig koselig å vite at så mange i Norge tenker på meg! Tusen takk! Så hadde vi frokost med norsk mat, heeelt fantastisk! Hele dagen datt det inn hilsner fra dere der hjemme og ikke minst alle de søte menneskene jeg går med her nede, noe som var veldig hyggelig!

23.okt er nasjonaldag i Ungarn, men siden ungarerne ikke er så fornøyd med regjeringen sin for øyeblikket, lå det an til store demonstrasjoner og kaos her i sentrum... Vi tok derfor kun en liten tur bort i gaten her, på Bodies utstillingen (har skrevet litt om den tidligere) før vi igjen spiste på Liszt.

Om kvelden så vi Varg Veum og slappet av for å lade opp til maratonfredag...

Gavebord;)


Fredag var vi på sightseeing + gjorde litt nødvendig husting-shopping, og lørdag rakk vi en tur på IKEA før flyet gikk tilbake til Norge. Trist å si hadet, men er jo ikke såå lenge til jul:P

Og så, siden det har blitt litt hundebilder av andre hunder her.... Mine besteste besteste, som jeg savner mest av alt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar