onsdag 15. oktober 2008

Valpepasser og sommerbilde

Nå sitter jeg og er veldig flink og leser anatomi for harde livet, for fikk ikke helt det store utbyttet av tirsdagens disseksjon... Vi har nemlig dissekert for første gang! Det var litt spennende, men kjente litt for mye navn og kunnskap manglet, så nå er det bare å lese. Dissection of the dog is my Bible! Nå er det ligaments i albuen som gjelder!

Og så blir det jo alltid litt småting som distraherer meg, som vanlig, (egentlig har jeg hatt en veldig god lesedag i dag...) som mobilbilder...

For en liten tid tilbake passet jeg også en lite valp da, som noen hadde funnet på gaten... Hadde helt glemt at jeg hadde tatt bilder av den lille søtingen, og når vi først er i gang med hundebilder, sååå.....Her er bilde av frøkna (nå heter hun visst Tina eller noe..) når vi var på kafe og leste hele dagen...
Og i parken på skolen. Søøøting...
Og når jeg først var i gang med å laste inn bilder, fant jeg et veldig koselig bilde fra i sommer. Her er Karen og meg på Hovefestivalen i Arendal! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar