lørdag 8. november 2008

Legal citizen og bursdagsfeiring!

Her er et bilde av meg og noen av de jeg henger med om dagen:) Parken på skolen er utrolig flott for tiden, med nydelige høstfarger. Bilde ble tatt rett etter vi hadde vært for å søke om oppholdstillatelse. Nå kan heldiggrisen meg bo så leeenge jeg vil i Ungarn...;)
Her er det som vanlig travelt, men nå er vi ferdig med første midterm i biomath, biophysics og chemistry. De to første gikk bra, den siste har vi ikke fått resultatet på enda, men følte ikke den gikk så bra...:S Er en "rolig" periode nå, 3 uker til neste midterm, noe som betyr at det bare er på legge seg i selen å jobbe, for etter det braker det løs med midterm-og eksamensmaraton! Og så er det jul og jeg skal til Norge!:D Gleder meg veldig allerede...

Oppi all lesingen må vi jo ha det litt gøy også, så ble bursdagsfeiring på meg! Det ble bursdag og halloween i ett, og vi hadde fantastiske kostymer! Det ble en veldig morsom kveld, jeg var utkledd som BIE! Her et bilde fra kvelden, Bie, tysk budeie(?) og troll:)

1 kommentar:

  1. Hei Karoline! Utrolig kjekt med denne siden! Nå har vi alle lest og sett på de fine bildene:) Skal hilse fra Oskar og si at du har fått deg en fin hund. Ane synes du var fin som bie:) Hadde besøk av foreldrene dine i går. Kjempekoselig! Mamma hadde sin siste dag på jobb i går. Rart å tenke på at hun har blitt pensjonist. Vi savnet deg veldig i går, men nå er det ikke lenge til jul og vi gleder oss til du kommer hjem Har avtalt fest i Øyjorden lørd 20/12 (tror jeg), og da må du bli med. Ha det bra så lenge! Varme klemmer fra Silje og co.

    SvarSlett