søndag 21. juni 2009

WHOHOHOOOO!

For en gang skyld hørte eksamensguden på meg. Det er jeg helt sikker på. For jeg klarte ANATOMIEN!!!:D

Ellers oppdatering av siste tiden, Karoline + vondt = seng. Ble selvfølgelig syk etter anatomien, og har stort sett sovet en liten uke... Det skal bli veldig godt å komme hjem nå, bare 5 dager igjen:D


Og så har jeg en veldig god grunn til å glede meg også...Selvfølelig å se hunder, familie og venner, men også SEILBÅT!:D Vi har nemlig kjøpt seilbåt og gleder meg noe helt vanvittig! Har en helt syk lengsel etter å få komme til Norge nå, tiden kan ikke gå fort nok...! Aldri har ferie i Norge virket mer lukrativ! Bilde kommer så fort jeg kommer i båten! :)

I morgen har jeg siste "greien" på skolen, og så har jeg offisielt sommerferie! WHOHOHOOOOO!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar