onsdag 3. desember 2008

I advent og eksamensmodus

Nå er to midtermer bestått, deilig å bli ferdig med mer og mer! Nå er det kjemi og anatomi på tirsdag som er milepælen, gruer meg litt, men gleder meg til å være ferdig med de! Håper det går bra... Problemet med anatomien er at jeg ikke føler jeg har fått nok øvelse i disseksjon, mange av emnene på eksamen jeg aldri har gjort før. Tror de fleste er skuffet over skolen på det punktet. Vi har tross alt disseksjonseksamen, og blir da vurdert i noe vi aldri har hatt mulighet til å gjøre selv før, bare sett foreleserne gjøre via et kamera. Hmhm....

I dag har jeg sen morgen, med litt husmor-gjøremål, for når man sitter så lenge på lesesalen er butikkene stengt når man er på vei hjem, og energien vekke til å vaske klær og leilighet etterpå... Så i dag er jeg flink til sånne ting før forelesning og lesesal venter.

Her er det blitt koselig advent, har adventslys og lilla duk på bordet. wheeh:) Lover å ta bilde i kveld.

Tipsy har det fremdeles bra, nå har hun lært å ta piruett på to bein! Ikke at hun ikke har gjort det før, men nå gjør hun det på komando;) Hun har så mye energi, er mye hopp å sprett hele tiden, og hun får vel ikke akkurat tatt seg helt ut nå i eksamenstiden... Men nå skal vi ut på en liten tur, og så handle inn litt mat!Ja også glemte jeg jo å si at nå har jeg kjørt bil her nede! Det gikk helt fint, syns egentlig at ungarne kjører ganske fint! Vi hadde leiebil, for var på en liten ekspedisjon til utenfor byen. Roaaadtrip!;) Her Tone-Lise i bilen foran!
Var i skolesammenheng, så litt pugging i bilen måtte til!

1 kommentar:

  1. Hurra for adventslys og lilla duker!Advent er den ultimate kosetiden:) eg har då prestert å melde meg opp i feil eksamen,så eg har juleferie allerede. Bare sånn for å gni det inn:P Fortsatt lykke til med eksamen!og nyt adventen innimellom all lesingen og prøvingen:)

    psst - har fått kinderkalender av mammaen min i dag:D

    SvarSlett